شرکت نیکا پارت صنعت

شرکت نیکا پارت صنعت به طور رسمی فعالیت خود را از سال ۱۴۰۰ با برند N.P.S آغاز کرده است. مهمترین اصل سازمان برای حصول اطمینان مصرف کننده، کیفیت بالای قطعات می باشد که در راستای آن تمام موارد فنی را در نظر گرفته تا قطعات با بهترین کیفیت و قیمت در اختیار مصرف کننده قرار بگیرد.
دسته بندی محصولات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
شماره های تماس
 46013088-021   –   46016946-021

خصوصیات موتور xu7

موتور xu7

قلب تپنده هر خودرو را میتوان موتور آن معرفی کرد و به همین علت است که وقتی خودرویی ساخته میشود ، کارشناسان به سراغ نوع و قدرت موتور آن میروند که باعث محبوبیت خودرو نیز میشود.

شرکت ایرانخودرو یکی از شرکت های سازنده خودرو در ایران میباشد که تاکنون سه مدل موتور پر تیراژ با نام های EF7 – TU5 –XU7 بر روی خودرو های خود نصب کرده است که هر کدام ویژگی های مخصوص خود را دارند.

XU7 یکی از قوی ترین موتور خودرو های ایرانی میباشد که این موتور در حجم‌های ۱۶۰۰ تا ۲۰۰۰ سی سی توسط شرکت فرانسوی پژو سیتروئن که در این میان موتور خودرو XU7 با حجم ۱۷۶۱ سی سی در میان پر تیراژترین موتورهای ارائه شده توسط ایران خودرو می‌باشد و بر روی خودروهای پژو ۴۰۵، پژو پارس و سمند نصب شده است که می‌توان آن را به عنوان موتوری پر سر و صدا و پر مصرف تعریف کرد.

به دلیل آشنایی گسترده تعمیرکاران و همچنین فراوانی و سهولت در تامین قطعات یدکی حدود دو دهه جزو موتورهای معیوب نزد مصرف کنندگان به شمار می‌آمد تا این که دید مشتریان به موتورهای ۱۶ سوپاپ با قدرت و گشتاور بیشتر و همچنین مصرف کمتر باز شد!
مشخصات موتور XU7 عبارتند از :

حجم ۱۷۶۱ cc
حداکثر توان ۹۷ اسب بخار
تعداد ۸ سوپاپ
حداکثر سرعت ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت
شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر ۱۱ ثانیه
مصرف سوخت داخل شهر (در ۱۰۰ کیلومتر) L 8/13
مصرف سوخت در خارج شهر (در ۱۰۰ کیلومتر) ۶/۸ L
مصرف سوخت ترکیبی ۱/۹ لیتر